0,00 €
Ostoskori Päivitä

Ei tuotteita

Alla olevat toimitusehdot koskevat bygman.fi verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia.


Yleistä tilauksesta:


Kaikki hinnat ovat arvonlisäverollisia. Tilauksen jälkeen asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse.Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Kaikki asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä asiakkaiden tietoja luovuteta ulkopuolisille tahoille. Asiakas sitoutuu tilauksen tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun olemme sähköpostitse lähettäneet tilausvahvistuksen.Tilausvahvistus tulee säilyttää takuuta tai palautusta varten.


Henkilötietojen käsittely:


Tuotteita voi tilata ilman rekisteröitymistä. Hyväksymällä toimitusehdot tilauksen yhteydessä, asiakas kuitenkin antaa suostumuksensa siihen, että Bygman Store rekisteröi henkilötiedot tuotteiden toimitusta varten asiakasrekisteriinsä. Asiakas vakuuttaa, että hänen antamansa tiedot ovat totuudenmukaiset. Asiakas on velvollinen korvaamaan vahingon tai haitan, joka on aiheutunut tietojen virheellisyydestä.


Maksuvaihtoehdot:


Maksutapoina ovat kotimaiset verkkopankit, sekä lasku- ja osamaksumahdollisuus Mash sekä Collector palveluiden kautta. Verkkokaupan maksutavat tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Bygman Store / Bygman Trading Oy.


Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu: 020-7535192
Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi
www.verifone.fi


Mash lasku kuluttajalle:

Kun valitset maksutavaksi Mash-laskun, saat 14 päivää korotonta maksuaikaa. 


Laskusta peritään 4,95€ laskutuslisä. 


Laskun saatuasi voit vielä halutessasi muuttaa maksutavaksi osamaksun. Osamaksussa voit valita maksuajaksi jonkin seuraavista: 3, 6, 9, 12, 18, 24kk. Mash-laskun todellinen vuosikorko esimerkiksi 2000€ ostoksessa ja 24kk maksuajalla on 14,9% eli kokonaishinnaksi tulee tällöin 2302,78€ (sis. koron, laskutuslisän ja avausmaksun).


Jos sinulla on kysyttävää Mash-laskuun liittyen, heidän asiakaspalvelunsa auttaa mielellään.

Mash:in asiakaspalvelun tavoittaa sähköpostilla osoitteesta: asiakaspalvelu@mash.com ja puhelimitse: 080094580 (ma-su 24h, puhelu on maksuton).


Mash-laskulla voivat maksaa Suomessa asuvat yli 20-vuotiaat, joilla ei ole maksuhäiriömerkintöjä. Maksutapa on mahdollinen 10-10000 euron ostoksille.


Collector lasku kuluttajalle:

Kun valitset maksutavaksi Collector laskun tai osamaksun, saat automaattisesti vähintään 30 ja jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskusta peritään vain 2,95€:n laskutuspalkkio.


Collector lähettää laskun noin kaksi viikkoa ennen sen eräpäivää ja se erääntyy maksettavaksi aina ostokuukautta seuraavan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä.


Osamaksulle siirtyneistä maksusopimuksista peritään 1,6%:n kuukausikorko jäljellä olevalle pääomalle joka vastaa 19,2% nimellistä vuosikorkoa, sekä laskutuspalkkio 2,95€/kk. 


Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6%:n kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.


Luottotietotarkastus tehdään tilauksen yhteydessä ja ostaja tunnistetaan turvallisesti omilla verkkopankkitunnuksillanne. Laskulla ostamiseen vaaditaan moitteettomat luottotiedot sekä 20 vuoden ikä.


Kuluttaja-asiakkaiden luottoraja on enintään 2000€.


Toimituskulut:


Haluamme hinnoitella tuotteiden rahdin aina asiakkaan kannalta edullisinta vaihtoehtoa käyttäen. Rahtihintojen muodostumiseen vaikuttavat monet seikat, mm. tuotteiden koko, paino, sekä kuljetusmatka. Näistä syistä verkkokaupassamme ei ole rahtihintoja suoraan muualle kuin alle 120km säteelle Sastamalan keskustasta. Mikäli olette tilaamassa tuotteita yli 120km päähän Sastamalan keskustasta, ottakaa yhteyttä myyntiimme ennen tilauksen tekemistä. Laskemme teille tarjouksen tuotteista ja rahdista, kun olemme saaneet tietonne. Lisätietoja rahtihinnoista näette kohdasta "Rahtihinnat".

Rahtihinnat koskevat Manner-Suomen osoitteita joihin on kiinteä tieyhteys.


Toimitusaika:


Toimitusaikamme varastossa oleville tuotteille ovat tilauksesta ja toimitusvaihtoehdosta riippuen yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli asiakas noutaa tuotteet, ovat varastotuotteet pääsääntöisesti noudettavissa arkipäivinä 24 tunnin kuluessa tilauksesta. Jos haluatte noutaa tuotteet alle 12 tunnin kuluessa tai viikonloppuna, pyydämme olemaan yhteydessä myyntiimme ennen tilauksen tekoa.  Toimitusmyynnissä (= asiakkaalle erikseen tilatuissa tuotteissa) tuotteiden toimitusaika vaihtelee tuote- ja tavarantoimittajakohtaisesti. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai niiden aiheuttamista välillisistä haitoista/kuluista. Mahdollisista poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan tuotesivulla.


Toimitustavat:


Käytämme pienten tuotteiden (alle 35 kg) toimitukseen pääasiassa postia ja matkahuoltoa. Isompien tuotteiden esim. ikkunoiden ja ovien, sekä eristeiden toimitukset, hoitaa erikseen sovittava kuljetusliike. Emme toimita tuotteita Poste Restanteen, Ahvenanmaalle tai ulkomaille. Kotiinkuljetuspalvelu koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys. Mahdolliset tuotekohtaiset erityistoimitusehdot ilmoitetaan aina tuotetietojen yhteydessä. Mikäli tuotteita tilataan saaristoalueille tai Lappiin, on syytä ottaa ensin yhteyttä myyntiimme, josta varmistamme onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia. 


Halutessanne voitte myös noutaa tuotteet Sastamalasta.


Tilauksen vastaanotto (koskee kotiinkuljetusta):


Isot tuotteet kuljetetaan pääsääntöisesti kuorma-autolla. Otattehan huomioon tilausta tehdessänne (esim. jos tilataan pienen mökkitien päähän), että tien tulee olla siinä kunnossa ja sen kokoinen, että kuorma-autolla päästään perille ja auto on mahdollista kääntää kohteessa. Mikäli perille ei päästä, tilaus voidaan jättää siihen kohtaan, johon kuorma-auto pääsee, jos asiakas on sitä siellä vastaanottamassa. Muussa tapauksessa tilaus palautuu kuljetusliikkeen terminaaliin ja asiakkaan on mahdollista noutaa se sieltä.


Asiakkaan on huolehdittava, että tilauksessa annettuun puhelinnumeroon saadaan yhteys, kun toimitus on tulossa. Asiakkaan on myös huolehdittava, että tilausta ollaan vastaanottamassa sovittuna ajankohtana. Rahdin kuljettajalla ei ole oikeutta jättää lähetystä toimitusosoitteeseen, ilman vastaanottajan kuittausta. Kuljetuksiamme hoitaa alueesta ja tuotteesta riippuen useampi kuljetusliike, emmekä pysty kertomaan ennalta soiton ajankohtaa.Yleensä kuljettaja soittaa toimitusta edeltävänä päivänä, välillä voi käydä niin, että vasta muutamaa tuntia ennen lähetyksen toimittamista. Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, eikä häntä tavoiteta annetusta puhelinnumerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa ja veloitamme mahdollisesta turhasta kuljetuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalta.


Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Sinun tulee toimitusta vastaanottaessasi tarkistaa, että se on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Säästä aina rahtikirja/lähete.


Mikäli havaitset ongelmia toimituksessa tai tuotteissa, toimi seuraavasti:


  1. Ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoitusta, tee siihen kirjallinen merkintä virheistä, mahdollisimman seikkaperäisesti ja selkeästi.

  2. Ota heti yhteyttä myynti-/asiakaspalveluumme.

Huomaa, että ilman merkintää virheestä rahtikirjassa/lähetteessä, asiakkaalle jää vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa. 


Mikäli tilaamanne tuote on esim. kosteudelle arka, varmistathan tuotteen suojauksen heti lähetyksen saapuessa. Asiakas on vastuussa toimituksen jälkeen tuotteen suojauksesta/varastoinnista. Rahdinkuljettaja ei suojaa kuormaa erikseen. Suurien tuotteiden vastaanottoon kannattaa valmistautua suunnittelemalla paikka, johon kuorma voidaan purkaa. Paikan täytyy olla sellainen, johon päästään kuorma-autolla viereen.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset (Posti ja Matkahuolto):


Valitettavasti posti ja matkahuolto eivät aina onnistu kuljettamaan lähetystä ehjänä perille. Tämän vuoksi on hyvä lähetystä noudettaessa tarkistaa mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus Postissa tai MH-toimipisteessä. Ota myös yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta.


Palautusoikeus:


Tässä esitetty palautusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita.

Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain tuotteita, jotka ovat täysin jälleenmyyntikelpoisia ja virheettömiä. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka.Tilauksen mukaan valmistettuja, tehtaalta asiakasta varten tilattuja tai muuten asiakasta varten räätälöityjä tuotteita, emme ota palautuksena vastaan.


Ennen tuotteen palauttamista on aina otettava etukäteen yhteyttä asiakaspalveluumme, palautusohjeiden saamiseksi. Sopimatta palautettua tavaraa emme hyvitä. Palauttaessasi tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi, sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Tarkastettuamme tavarat, suoritamme maksun tilillesi tai alkuperäistä maksutapaa käyttäen. Emme vastaanota postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Tuotteen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen peruuttamiseksi. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta.


Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista kuluista. Bygman Store korvaa palautuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalle vain siinä tapauksessa, että on toimitettu väärä/viallinen tuote. Uusi kuluttajansuojalaki edellyttää, että tuotteen mahdolliset palautuskulut pitää kertoa asiakkaalle etukäteen. Postipakettia suurempien tuotteiden, joiden kuljetukseen tarvitaan esim. nosturia ja/tai kuorma-autoa, palautuskustannukset on aina erikseen selvitettävä, johtuen tieyhteyksistä, osoitteista, kuljetusyhtiöiden saatavuudesta yms. seikoista. Tästä syystä emme pysty antamaan näille mahdollisille palautuskustannuksille kuluttajasuojalain edellyttämää arvoa etukäteen. Tarvittaessa arvio niistä on tiedusteltava paikalliselta kuljetusliikkeeltä. Mikäli asiakas tarvitsee tiedon/arvion palautuskuluista, saa sen asiakaspalvelustamme.


Reklamaatio:


Mikäli asiakkaan saama tuote on viallinen tai olemme toimittaneet väärän tuotteen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta asiakaspalveluumme välittömästi, viimeistään 7 vrk:n kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Näin voimme sopia tuotteen korjaamisesta, vaihtamisesta tai palauttamisesta, sekä varmistaa asian mahdollisimman nopea ja sujuva käsittely.


Erimielisyystilanteet:


Erimielisyystilanteissa asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi, suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.


Vastuu ja muut ehdot:


1. Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti.

2. Asiakkaan tulee noudattaa kohtuudella vaadittavaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokaupassa asioidessaan.

3. Verkkokaupassa esitetyt tuotekuvat tai värit voivat poiketa teknisistä syistä jonkin verran todellisesta tuotteesta.


Ylivoimainen este (Force Majeure):


Bygman Store ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus viivästyy tai estyy myyjästä riippumattomien ja odottamattomien seikkojen vuoksi, kuten sodan, luonnonmullistuksen, työntekijän sairastumisen tai viranomaisen langettaman tuontikiellon takia.


Kauppasopimukseen liittyvät riita-asiat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla myyjän ja asiakkaan välillä. Riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.